قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

دانلود مداحی و متن مداحی از بهترین مداحان کشور


جواد مقدم

من سکینه حزینم غم شکسته آینه ام

یه دنیا غم تو سینم ،وای وای وای 2

اونکه بغضشو خورد تو گلوم

اونکه تو دلش مونده آرزو 

اونکه مشکو داد دست عمو ،وای وای وای

عمو رفتی برنگشتی

عمو تو کجای دشتی

عمو فراموش نکردی گفتی بر میگردی

عمو بی تو آب حرومه

عمو کارمون تمومه

رقیه غش میکنه اگه تب کنی

کاش بودی اوضامونو مرتب کنی

ای غیرت الله،کجایی تا نگاه به چشمای خیس عمه زینب کنی

علمدار خدانگهدار 9

آسمون نشین ای محجبین

به خاطر ما خوردی زمین

جاش خالی کجاست ام البنی،وای وای وای 2

مادرت که نیست عمه که هست جای تو شده علم به دست

رفتی و قد بابا شکست، وای وای وای 2

عمو دستاتو بریدن

عمو روتنت دویدن

عمو تو کمین نشستن

عمو فرقتو شکستن

رفتی و صحرا رنگ بی رنگی گرفت

هر دلی از رفتن تو زخمی گرفت  

سفره نظری تو القمه چییدی و

هر کس از پیکر تو سهمی گرفت

علمدار خدانگهدار 9

حالا که عمو شدی شهید

دور خیمه  ها شمر پلید

برای ما خط و نشون کشید

وای وای وای 2

خنجر با نگاه نشون میده چکمه سیاه

نشون میده را قتلگاه

نشون میده ... وای وای وای 2

عمو وای از دل سنگی

عمو صد مرکبه جنگی

عمو وای از ته گودال

عمو وای از تن پا مال

عمو پیرن میره غارت

بابا کجاست دخترشو عروس کنه

کارم رسید بریم شهر شام

مطرب بیارن نگاه به ناموس کنه

علمدار خدانگهدار 9


این مداحی جدید جواد مقدم رو دانلود کنین خیلی قشنگه

    
  


حاج محمود کریمی

شب اول محرم سینه زنت آرزوشه

با دستای یه پیر غلامت پیرهن سیاه بپوشه

تو کوچه ها با پرچمت امید به زندگی میاد

دوباره بوی نذری از روضه های خونگی میاد

سلام یر پرچم و علم سلام بر شعر محتشم

سلام بر محرم

دم هیئت ها با گریه میگه مادر تو زهرا

قبول باشه حسینی ها این عزاداریتون ایشالله

دوباره روضه رفتن ها بی ریاترین عمل شده

دوباره هر محله ای پر علم و کتل شده

سلام بر کربلای تو سلام بر نوکرای تو

سلام بر محرم

  دانلود مداحی

  

                               

 

منصور ارضی

 

ای بهار همیشه های خدا / ای که از آسمان شدی جاری

از چه این روزها شکسته شدی / بغض داری ولی نمی باری

لااقل صبر کن مسافر شب / گریه کن گریه در معابر شب

صبح صادق به جز تو کیست، بگو /  کیست جز تو امام بیداری

گاه گاهی که حرف هم داری /  شهر در خواب می رود انگار

آه آقا چه می کشی با این /  استخوانی که در گلو داری

تو بگو از کدام طایفه ای / که همیشه خدای عاطفه ای

لطف ها می کنی برای کسی / که برایت نمی کند کاری

پس کجایند عالمان سحر / یک نفر از چهار هزار نفر

چهار هزار شاگرد داشت، ولی راحت غریبونه کشتنش

پس کجایند عالمان سحر / یک نفر از چهار هزار نفر

که شبانه امام را بردند / پا برهنه به خفت و خواری

پس کجایند نافله خوان ها / که دل قافله به درد آمد

کی به درد می خورد پس کی / این نمازی که هست تکراری

کوچه ای در مدینه منتظر است / تا که روضه بخوانی از دیوار

تا تو هم مثل مادرت آن جا / حس کنی بین درب و دیواری

آل صعود خونه امام صادق، کوچه بنی هاشم خراب کردن، همه رو خراب کردن، تو کوچه بنی هاشم کاه گل با سنگ جا کردن، هنوز همونجوری کوچه باریکه، یعنی وقتی رد می شدی نفر روبروت یه مقدار کج بشه تا رد بشه،

کوچه تنگ و دل سنگ و صدای سیلی

تا که کوچه به کوچه پخش شود / هم صدایی غربتت با او

تا بفهمند فاطمی هستی / مثل مادر به غم گرفتاری

تا که دست تو را نبندند و / هی به یاد علی بخندند و

نکشندت پیاده اینگونه / هی به قصد امام آزاری

 

............................................................................................................................

عبد الرضا هلالی

مدینه هم همه ی تبارک عروس میارن

به علی بگین اقا مبارک عروس میارن

توی خلقت خدا دوماد تکه عروس میارن

دست زهرا توی دست مرتضی است بگو مبارک

خطبه خون عقد اونها مصطفاست بگو مبارک

مهریه اش از طرف خود خداست بگو مبارک

بیارید یاس و اقاقی به کمند خیلی قشنگه

بی بی جون به صورت علی بخند خیلی قشنگه

اسما دست زهرا رو حنا ببند خیلی قشنگه

علی علی علی علی

ملائک نه خلائق هاج و واج است

برای مهر او عالم حراج است

علی داماد و زهرا همسر اوست

بزن کف چون که جشن ازدواج است

زمین نور و زمان نور و بزن سور

بلا از مرتضی و فاطمه دور

نشسته گل کنار غنچه امشب

ببین به به شده نور علی نور

ملائک دسته دسته غرق شادی

مدینه پرشده بانگ تبارک

عجب وصلی چه عشقی وچه حالی

بگو به مصطفی آقا مبارک

به روی مرتضی شهبانوی عشق

نگاه مهربون داره می خنده

ببین زهرای اطهر با چه شوری

به دستای علی حنا می بنده

عجب جشنی پیمبر خطبه خواند

ملک برروی آنان گل فشاند

خدا مهریه تعیین می نماید

علی را پیش زهرا می نشاند

به کوری چشم اولی علی دوماد پیمبر است

به کوری چشم دومی علی دوماد پیمبر است

به کوری چشم سومی علی دوماد پیمبر است

منم بر هرگرفتاری معینم

تمام لفظ قرآن مبینم

چنین گوید علی شاه ولایت

که من خوشبخت ترین مرد زمینم

یازهرا یازهرا

زیباترین بهانه خلقت دنیایی

تو ساقی کوثری و همسر زهرایی

عشق زهرا عشق زهرا

علی علی جان

مرتضی ای همه بندگی من

مرتضی ای سند بندگی من

مرتضی ای همه زندگی من

 مرتضی ای سند زندگی من

پسرعمو به گفته ی تو من بلی گفتم

قدم زدم به خانه ی تو یا علی گفتم

عشق زهرا عشق زهرا

علی علی جان

............................................................................................................................

سعید حدادیان

سینه میزنم برای حسین

اشک های منو عزای حسین

ارباب ارباب ارباب حسین

باز بساط غم فراهمه

باز دله همه پر از غمه

باز موذنا اذون میگن

آی عزادارا محرمه

سر زده شکوفه ی غم

اومده بهار گریه

بهترین شبای عمرم

بود تو روزگارای گریه

یا حسین غریب مادر

باز بساط غم فراهمه

باز دله همه پر از غمه

باز موذنا اذون میگن

آی عزادارا محرمه

......................................................................................................................................................

حاج مهدی سلحشور

امشب دیدنیه خونه ی مول

غرق خنده و شادی لبهاست

عیسی دور و بر علی می گرده

مریم آیینه دار زهراست

از آسمون گل میاره فرشته

مدینه لبریز از بوی بهشته

محبت فاطمه و علی را

خدا به دل شیعه ها نوشته

علی علی

علی مولا علی مولا یا حیدر

امشب دیدنیه خونه ی مولا

غرق خنده و شادی لبهاست

عیسی دور و بر علی می گرده

مریم آیینه دار زهراست

از آسمون گل میاره فرشته

مدینه لبریز از بوی بهشته

محبت فاطمه و علی را

خدا به دل شیعه ها نوشته

تا جون دارم تو سینه

از عشقشون می خونم

تا جون داریم تو سینه

از عشقشون می خونیم

همیشه مثل زهرا

پای علی می مونیم

علی علی

علی مولا علی مولا یا حیدر

فرشته ها میان سوی مدینه

امشب از آسمون هفتم

تو دستاشون شاخه های گل یاس

رو لب همشون تبسم

گل بارون آسمون دو دنیا

پیچیده عطر یاس و لاله هر جا

آخه خود خدا داره می ذاره

دست فاطمه را تو دست مولا

می سوزونند ملائک

اسفند دونه دونه

جبرئیل امین هم

سرود عشق می خونه

علی علی

 

............................................................................................................................

محمد رضا طاهری

ای دهم حجت خدای ودود

هادی مُلک خالق معبود

آفرینش یم عنایت تو

هادیان بنده ی هدایت تو

ای فدایی تو اب و ام ما

ای تو ابن الرضای دوم ما

ای تو باب المراد اهل البیت

نور چشم جواد اهل البیت

آفتاب رخ هو القیوم

همه ی حُسن چهارده معصوم

معرفت سایه ای ز قامت تو

نور، یک جلوه از کرامت تو

روی تو آیت هوالموجود

به وجود تو بسته کل وجود

بال جبریل فرش مجلس تو

گل نرگس نثار نرگس تو

چشم دشمن به لطف و رحمت تو

متوکل حقیر عزت تو

جامعه سطری از عبارت تو

انبیا عاشق زیارت تو

در خراسان، مدینه، سامرا

نجف و کاظمین و کرببلا

زائرین هر کجا که مهمانند

جامعه با دم تو می خوانند

به مزار مطهر تو سلام

به عروس و به خواهر تو سلام

بوی احمد دمد ز یاسمنت

از رواق مقدس حَسَنت

زده بر سر هوای سامره ام

خاک پای گدای سامره ام

سامره آفتاب سینه ی من

کربلای من و مدینه ی من

سامره شهر نور، شهر شرف

سامره باغی از بهشت نجف

سامره در زمین بهشت اله

آسمان دو آفتاب و دو ماه

تو ولی خدای دادگری

تو جواد الائمه را پسری

تو ز هر وصف خوب، خوبتری

تو به یک چهره چهارده قمری

به دعای تو سنگ، گُل آرد

به ولای تو ابر می بارد

هم تو گفتی و هم خداست گواه

من اَطاکُم فقد اَطاعَ الله

ذکر حق چیست ذکر خیر شما

کیست میزان حق به غیر شما

بی دمت آدمی نمی ماند

به خدا، عالمی نمی ماند

طایر وحی از تو دانه گرفت

در ریاض تو آشیانه گرفت

در زمین، در سپهر، در افلاک

که شد با شما هلاک هلاک

چشم دل بی چراغتان کور است

شاهد من کَلامُکُم نُور است

به خداوندی خدا سوگند

به محمد، به انبیا سوگند

به کتاب و به مکه و به حرم

به صفا و به مروه و زمزم

به مدینه به خاک قبر رسول

به مزاری که گم شده ز بتول

این کلام خدای دادار است

مِهرتان خُلد و بُغضتان نار است

............................................................................................................................

سید مهدی میر داماد

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا

فکر کن داری میرسی کربلا،وصف کن واسه دلت،ده کیلومتر مونده کربلا،چه جوری میگی؟

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا

بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

با سوز دلت بگو:

کربلا،یا کربلا،یا کربلا

دیدی نزدیک کربلا که میشن،وصف العیش،نصف العیش،آدم وقتی وارد شهر میشه،هی،رو پاش بلند میشه،تو اتوبوس منتظره ببینه،اولین گنبدی که میبینه،کدوم گنبده طلاست،من که تا حالا هر سفری کربلا رفتم،اولین گنبدی که دیدم اینه:

سقای دشت کربلا اباالفضل،باالفضل

میدونی چرا،بذار دلیلش رو برات بگم:میدونی برا چی میری کربلا،اول گلدسته های حرم عباس علیه السلام پیداست،آخه فردا وقتی خیمه هارو حسین زد،بالاترین نقطه رو داد به عباس،گفت:تو برو خیمه ات رو تو بلندی بزن،همه بفهمن ما عباس داریم،همه بدونن ما یه علمدار داریم،به عالمی می ارزه،بذار بچه هام دلشون قرص باشه،این یه خوبی داشت،یه حُسن داشت،اونم این بود:دلگرمی بچه ها،هرجا میومدن نگاها به خیمه ی عباس بود،دشمنم میدید،اما روز عاشورا،وقتی عمود خیمه رو زمین زد،دشمن دید خیمه ی عباس زمین خورده،گفتن:حالا وقتشه،هر کی میخواد برا غارت بره بره،آی حسین...

............................................................................................................................

..jpg

حاج حسین سیب سرخی

من آواره من بیچاره دلمو به تو خوش کردم        شبیه مجنون به زیر بارون تو خیابونا میگردم

 

بی کس تنها من کجا اینجا      کی حرم رو داد نشونم   نمیشه باور رسیدم به کسی که بهش مدیونم

 

ممنون از لطفت باز هواییم کردی      منو و تو مفختر به گداییم کردی       من میگم به عالم آقا خیلی مردی

 

بد بودم ولی تو ولی تو کربلایی کردیم

 

من آواره من بیچاره دلمو به تو خوش کردم        شبیه مجنون به زیر بارون تو خیابونا میگردم

 

چقدر آقایی شه والایی برای من دل میسوزونی    سرمو بالا میگیرم اقا توی قلبم تو مهمونی

 

ای سجود من تو قنوت من میخونی تو روضه دمادم    میونه روضه تو دادی را منو به ماه محرم

 

باز دوباره ی بوی غم تو پیچیده      مادرت پیرهنه مشکیمو بریده   آماده ام جون بدم تو شب عاشورا

 

بوی محرمت به دلم رسیده

 

من آواره من بیچاره دلمو به تو خوش کردم        شبیه مجنون به زیر بارون تو خیابونا میگردم

 دانلود بهترین مداحی شور

منبع :jahrom73.blogfa.com

یه دونه دوستم مصطفی خونده خیلی باهاله اگه تونستم میکسش میکنم از سیب سرخی هم 

قشنگ تر خونده اسمش مصطفی موحدیه

............................................................................................................................

محمد علی بخشی

منو شب های جمعه هاحرم

دعای سحرگاهی مادرم

الهی منم کربلاتون برم

منو این حرم منو این حرم

چقد رویای کربلا شیرینه

به هر قلب آواره میشینه

روزی که عکس کربلا رو دیدم

همش خواب کربلاتو میدیدم

دستامو ول نکن میمیرم

 حسین میمیرم حسین میمیرم

این دل اون دل نکن میمیرم

حسین میمیرم حسین میمیرم

دستامو ول نکن میمیرم

 حسین میمیرم حسین میمیرم

این دل اون دل نکن میمیرم

حسین میمیرم حسین میمیرم

حرمت دل اسیر هر میکنه

اسم تو برای قسم خوردنه

یه عکس دارم از حرمت تو دلم

همش با منه  همش بامنه

تپش های قلبم صدات میزنه

خودم سینه چاکت میشم یک شبه

همین تو دلم با منه

همش با منه همش با منه

دلم از عشقت میخونه هر لحظه

منو کربلای رویای محضه

اگه یه روز از عمرم مونده باشه

بمیرم تو کربلات می ارزه

دستامو ول نکن میمیرم حسین میمیرم حسین میمیرم

این دل اون دل نکن میمیرم حسین میمیرم حسین میمیرم

...................................................................................................................................................

سید مجید بنی فاطمه

همانطور که میدانید ، امشب شب اول محرم است و ما وظیفه داریم که برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود مجموعه ای از  ۱۳ مداحی بسیار زیبا و تاثیرگذار از مداح جوان سید مجید بنی فاطمه که با صدای بسیار دل انگیز مداحی شده اند را آماده دانلود کنیم. شما با دانلود این مجموعه ای از  نوحه و شور های بسیار زیبایی که مثلد آن کمتر شنیده شده اند را در اختیار خواهید داشت. مدت زمان این مداحی ها حدود ۱ ساعت ۳۰ دقیقه می باشد.

| دانلود |

| حجم فایل : ۱۹٫۹۰ مگابایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

………………………………………………………………………………………..........................................................................

سجاد بهروزی

حرم به حرم دل من تو کربلاته                قدم به قدم دل من با نوکراته 

 

خدا نیاره اون روزا بگی دیگه نیا حرم         دوری و دوستی نداره رسم شاه با کرم 

 

پس کی بیام من حرمت پیر شد اقا این نوکرت     قسم میدمت به مادرت منو ببر تا حرمت  

 

آقام دیگه رحمی بکن بر دل زارم          کبوترم بی پر و بالم حسین آقام غریب مادر

 

یعنی میشه یک روز با گنبدد بشینم             گریه کنم یک دل سیر تو رو ببینم

 

آرزومه عجل بده به من یک محلت               زنده بشم با مهدیت روضه بخونم

 

بگم ز قبره بی نشون     روضه ی مادری جون       از صبر زینبت بگم   بگم ز طفل بی زبون

 

آقام دیگه رحمی بکن بر دل زارم          جونمو جونمو بی کس کارم حسین آقام غریب مادر

 

گریه و ناله هام دیگه اثر نداره            هیچ کس از آرزو هام خبر نداره

 

یعنی میشه یک شب جمعه آقا جون        بگی که هر کسی کربلا میخواد دل رو بیاره

 

با کاروان عاشقان با هیت کبوتران        یک شب جمعه ما بشیم مسافر کربلا    

 

آقام دیگه رحمی بکن بر دل زارم     حرم میخوام حرم میخوام کاری ندارم

دانلود

دانلود مداحی صوتی سجاد بهروزی(تا عمر دارم میمونم) درهیئت کبوتران حرم جهرم

دانلود مداحی صوتی سجاد بهروزی(تموم صحن آسمون سیاهه) در هیئت کبوتران حرم جهرم

نظرات 12 + ارسال نظر
سید سجاد حشمتی یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 14:34 http://s59.ir/

با عرض سلام
تنها با 70 هزار تومان صاحب وبسایتی مانند s59.ir شوید.
به همراه فضای نامحدود برای قرار دادن فایل
جهت سفارش با ایمیل soure@chmail.ir مکاتبه کنید.
التماس دعا
یا علی

شکوفه جمعه 1 آذر 1392 ساعت 12:52

خوب بود ممنون از سایتتون

ممنونم بازم به ما سر بزنین

گمنام یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 18:17

خوب بود ممنون

ممنونم دوست عزیز انشالله هممون یه روز گمنام شیم

مصطفی موحدی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 13:46

سلام خیلی خوب بود یه مطلب هم در مورد مسلم بن عقیل بذارین فقط قشنگ باشه چون وقتی تو یه سایتی مطلب نگاه میکنم مال شما بهتره چون ویرایشش میکنین فونتشو هم بزرگ میکنین عکس با حالی هم میزارین اگه یه سایت میزدین خیلی خوب میشد
با تشکر
یاعلی

ممنونم دوست عزیز حتما همین امروز مطلبو بخونین

زهرا یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 17:06

خیلی مطلب با حالیه چه قد وقت داشتین درستش میکردین گرد آوریش کار خودتونه

خیلی وقت نشد ولی خیلی کار داشت گرد آوریش هم کار خودمه یکی دیگه هم ساخت بودم اون خراب شد همین مطلب 10000 بیشتر هم بازدید کننده داره

حسن شنبه 11 آبان 1392 ساعت 21:32

خوب بود

ممنونم از نظرتون

میثم دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 22:17

سلام این مطلبو جدیدش کردین خیلی بهتر شده یه چند روزی هم خراب بود ممنونم

بله جدیدش کردم چون پر بازدید کننده ترین مطلب وبلاگ بود حدود بیش از یک میلیون بازدید کننده داره ممنون از نظرتون

امیر حسین چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 16:44 http://jahrom74.blogfa.com

سلام این مطلب خیلی خوبه اگه اجازا بدین برش دارم و داخل وبلاگم بذارم

عیبی نداره دوست عزیز فقط با ذکر منبع باشه چون خودم گرد آوریش کردم

عاشق یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 11:49 http://www.parvanian.blogsky.com

عرض سلام ادب و احترام ممنون که سر زدید با افتخار شما را لینک کردم شما هم مار ا با عنوان محمد رضا پروانیان لینک کنید یا علی مدد

حتما دوست عزیز

ahmad شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 17:27

avarin

mersi

علویون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 19:53 http://alavion.blogsky.com

سلام
شما هم مطالب مناسبی در سایت دارین
ما بیشتر در حوزه جنگ نرم فعالیم
و به مطالب روز می پردازیم
موفق باشید

ممنون
وبلاگ مناسب و خوبی داشتین

علویون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 10:16 http://alavion.blogsky.com

سلام
اجر تون با امام حسین علیه السلام
وبلاگ پر محتوایی دارین
یا علی

سلام دوست عزیز ممنون از نظرنون الهی شکر که راضی هستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد