قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

مستند بی حرمتی عاشورا 88

در حالی که دو سال از اغتشاشات و حرمت شکنی فتنه گران جنبش آمریکایی به اصطلاح سبز می گذرد ، واحد مرکزی خبر جمهوری اسلامی ایران اقدام به تولید مستند « عاشور 88 » نمود که در روز 17 آذر 90 (12 محرم الحرام ) از بخش های مختلف خبری پخش گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هنر ناب اسلامی ، در این مستند خبری ، پس از به تصویر کشیدن مقدمات و پیش گویی ها، فراخوان ها و اعلان های مخالفین جمهوری اسلامی در خارج از کشور پیرامون حرمت شکنی روز عاشورا - آن هم پس از اغتشاشات خرداد 88 ، 13 آبان ، 16 آذر و بی حرمتی به حضرت امام خمینی (ره) ، روز قدس و تشیع آقای منتظری در سال 88 - گوشه هایی از ساختار شکنی ها ، هتک حرمت ها و شعارهایی بر ضد جمهوری اسلامی ، اصل مترقی ولایت فقیه و ... توسط عده قلیلی از نیروهای ضد انقلاب به تصویر کشیده می شود. سپس با نمایش تصاویری مبهم از برخی بی حرمتی ها که نام برده نمی شود ، مانند حمله به نمازگزارن ظهر عاشورا توسط اغتشاش گران و توهین منزجر کننده به یک نیروی بسیجی حافظ امنیت و ...، یاد می شود و ذکر می گردد که در این روز 8 نفر از اغتشاش گران ، مردم و حافظان نظم کشته می شوند.


پس از این موضوع به حمایت افرادی از این حادثه اشاره می کند که برخی از آن ها عبارتند از : مریم رجوی ، سرکرده خونخوار گروهک تروریستی منافقین - عبدالمالک ریگی، سرکرده اشرار شرق کشور و قاتل مظلومان بسیار - اوباما ، رئیس جمهور حامی ترور آمریکا - ایهود باراک /ف وزیر جنگ رژیم منفور و جعلی صهیونیستی - مهدی کروبی ، یکی از سران خائن فتنه که این حرمت شکنان را عزاداران واقعی خواند - میرحسین موسوی ، یکی از سران فتنه که هتاکان و اغتشاشگران روز عاشورا را مردم خداجوی و حامیان اسلام و انقلاب خوانده بود و حامیان خارجی آنان و به اصطلاح اتاق فکر لندن نشین این حرکت شیطانی: بازرگان ، عبدالکریم سروش ، بهاء الله! مهاجرانی ، محسن کدیور و گنجی.

آن گاه این مستند به سراغ واکنش دندان شکن مردم در اعتراض به این اعمال خبیثانه پرداخته و حماسه نهم دی 88 را به تصویر می کشد و بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص نمایش دستان قدرت الهی در خلق روز تاریخی 9 دی 88 و ماندگاری این روز را ارائه می نماید. در پایان نیز با موسیقی حماسی مستند را به پایان می رساند.  

در این میان مطلب قابل توجه این مستند ، تأکید بر خواست عمومی حماسه سازان 9 دی مبنی بر محاکمه سران فتنه و مسببان حرمت شکنی عاشورا بود که متاسفانه پس از گذشت دو سال تاکنون تحقق نیافته و انتظار عمومی مردم انقلابی از دستگاه قضایی همین مطلب مهم است.


جهت دریافت فیلم  کامل این مستند از لینک های زیر استفاده نمایید.

دانلود فیلم با کیفیت عالی به مدت 20 دقیقه و با فرمت WMV (ابعاد 640 در 480 ) ( حجم فایل: 109 مگابایت)

دانلود فیلم با کیفیت متوسط به مدت 20 دقیقه و با فرمت wmv ( حجم فایل: 28 مگابایت)

       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد