قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

آیا درست است درسینه زنی ها برهنه بشویم

یکی از سؤالاتی که همیشه برای من مطرح بود این هست که آیا در هنگام عزاداری لخت کردن برای سینه زدن جایز هست یا نه. خیلی از مراجع گفتن عیب نداره و خیلی هم گفته اند مشکل داره.
اما من خودم به عنوان یکی از سینه زنان هیئت امام حسین (علیه السلام) مخالف لخت کردن هستم. دلیل بنده هم هیچ ربطی به نظرات مراجع بزرگوار نداره هرچند که نظرات این بزرگواران برای ما پر اهمیت هست. شخصاً وقتی توی خونه هستم جلوی پدر و مادرم با لباس زیر نمی شم و حتما پیراهن به تن می کنم تا حرمت نگه دارم.

 

حالا چطور در مجلسی که همه ما معتقدیم خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضور دارند خودم رو لخت کنم؟ این بی حرمتی نیست؟ دور از ادب نیست؟ بی حیایی نیست؟ بنده شخصاً به همین دلیل هیچوقت در مراسمات عزاداری لباس خودم رو در نمیارم تا حرمت نگه دارم. برادر مداح جناب آقای حاج م.ک که خودم یکی از طرفداران شما هستم، چرا تو مراسماتتون میگید که اونایی که لباس در نیاوردن برن عقب چون صف رو بهم می زنند؟ عزیز دل برادر یا شما اعتقاد نداری که خانم فاطمه زهرا(سلام الله علیها) توی اون مجلس هست یا اینکه تابحال به این موضوع دقت نکردی عزیز...

نظر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای:

در صورتى که نامحرم نباشد و مستلزم مفسده نباشد، برهنه شدن و سینه زدن جایز است ولى مناسب است با لباس عزادارى انجام بگیرد.
نظرات 2 + ارسال نظر
کربلایی غلام جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:27

به نظر من برهنه شدن کار خوبی نیست

ممنونم از نظرتون
منم همین نظر رو دارم

کردوان دانلود پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 20:55 http://mahdizarei30.blogsky.com

سلام. خوبی
وب خوبی داری.
سری به وبلاگ من هم بزن.
آیا موافقی با تبادل لینک؟
اگه موافقی
من را لینک کن و بعد خبرم کن تا شما را هم لینک کنم.
نظر یادت نره.

چشم دوست عزیز
ممنونم از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد