قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

دانلود تمام مداحی های زیبای محمد علی بخشی


index.jpg
گفته بودم رمز پروازی تا شش گوشه
اینکه بی بی بوده یا نبوده ، اینا همش فتنه دشمنه حسوده
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

هر کی که اینجاست گیر روضته شاگرد درس توی حوزته ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

تو زندگیم یه آشنا دارم اونم غریبه ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

ای که شیرین ترین رویائی ( زمینه )

هفتگی - سوم بهمن ۹۰

رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع)

حسینیه امام حسن عسگری(ع)


کربلا، حرم

حرم، کربلا

سرزمین من دوستت دارم (شور)

 

صوتی(mp3)  /  تصویری(wmv)

۳ مگابایت   /   ۹  مگابایت

  

 

هر کی که تو رو، رو سرش داره... (شور)

 

صوتی کامل(mp3)  /  تصویری بخش اول(wmv)  /  تصویری بخش دوم(wmv)

۷ مگابایت       /     ۱۰  مگابایت     /           ۸  مگابایت

 

نشین آروم تو بزن پر به حرم (شور)

صوتی(mp3)  /  تصویری(wmv)

۴ مگابایت   /   ۹  مگابایت

 

کربلا تو حرم‌ها بهت میگن حرم الله (شور)

صوتی(mp3)  /  تصویری(wmv)

۳ مگابایت    /   ۱۱  مگابایت

 

حال من دست خودم نیست، امشب عاشقم (زمینه)

صوتی(mp3)  /  تصویری(wmv)

۴ مگابایت   /   ۱۴  مگابایت

 

دیشب خواب کربلا دیدم، باز من بین گریه خندیدم

صوتی(mp3)

۴ مگابایت

 

با عبای بر سرش روضه خوان شد (واحد)

صوتی(mp3)

۳ مگابایت

 

روضه خوانی

صوتی(mp3)

۶ مگابایتکربلایی محمد علی بخشی

فاطمیه اول، یکم فروردین ۹۲
هیئت حیدریون کرج

من اگه غم داره دلم ، تو رو کم داره دلم ( شور )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

حیدر رسیده موسم جداییمون ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
صوتی(mp3)

 

دست از سر تو بر نمی دارم ( شور )
پخش صوتی دریافت
صوتی(mp3)

 

کوه به کوه نمیرسه نوکر به ارباب میرسه ( شور )
پخش صوتی دریافت
صوتی(mp3)

 

درگیر تو بساطتم روی منم حساب کن ( شور )
پخش صوتی دریافت
صوتی(mp3)

 

دوباره کبوترم باز با پرم میپرم تا حرم ( نوث )
پخش صوتی دریافت
صوتی(mp3)

 

زهراست چراغ شب ظلمانی حیدر ( واحد )
پخش صوتی دریافت
صوتی(mp3)

 

روضه حضرت زهرا (س)
پخش صوتی دریافت
صوتی(mp3)
گلچین مداحی ویژه محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علی بخشی

آسون به دست نیاوردم این دیوونگی رو آقا
تو می خونه ، دلم مسته ، آخه رقیه (س) زنجیر من رو بسته (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

رقیه (س) ، رمز پرواز تا شش گوشه (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

باید یه فکری به حال دل کرد
هرکی به غیر از حسین (ع) رو ول کرد
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

شکر لله ما رو مادری زاد - بخشی ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

با لطف تو مادر ، گریون حسینم
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

دلم اسیر کربلاته یا حسین (ع)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

عطر حرمت بوی سیب ای شیب الخضیب (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

وقتی دل از غمت لبریزه ، کربلا آخر دنیامه
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

من و شب های جمعه های حرم ، دعای سحرگاهی مادرم
الهی منم کربلاتون برم ، من و این حرم ... (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

مفتخریم به غلامی محفل غم ، بار رخصت از عبد العظیم (ع) (زمینه)
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

به سرم جز دیدن شما هوسی نیست / نفستون نباشه دیگه نفسی نیست
آرزومه دم جون دادن آقا جون / مثل رسول ترکت " آقام گلدیم " بگم
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

باشه آقا باشه ، خوبا رو ببر حرم ارزونیشون باشه (زمینه)
پخش صوتی دریافت فایل
صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

دوباره شبای جنونه ، دل دیوونه
( به یاد سید ذاکر - همزمان با ۱۵ تیر سالروز عروجش )
پخش صوتی دریافت فایل
 صوتی(mp3)  تصویری(wmv)

 

یا حسین (ع) تکلیف شبه ، معلم کلاس ما زینبه
پخش صوتی دریافت فایل
 صوتی(mp3)  تصویری(wmv)

 

دلم تو مشتته تا برسم به حرم (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

ای قرار دل بی قرارم ، من رو موج عشق تو سوارم
بین همه آدما تو دنیا ، من فقط با شخص تو ندارم(شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

کبوترم پر میزنم، تا اسم آقام رو میگم به سیم آخر میزنم (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

هرکی که دیوونه میشه زیر لواء زینبه (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

مستونه هروله کن مردونه سینه بزن بگو حسین ثارالله (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

مادر برام دعا کن ... (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

بسته به موی رقیه (س) ام ... (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

مال و منالم، عشقت مدالم (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

کم کم دارم واسه تو یه دیوونه میشم (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

ای شاه تشنه لب، امیر دل‌های خسته‌ای (زمینه)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

جاروکش می خونتم، اربابم (زمینه)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

السلام علی سید المظلوم
پخش صوتی دریافت فایل
 صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

ذکر روحانی قنوت ما، اللهم الرزقنا کرببلا (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

کربلا، حرم ، سرزمین من دوستت دارم
پخش صوتی دریافت فایل
 صوتی(mp3)   تصویری(wmv)

 

نشین آروم تو بزن پر به حرم
پخش صوتی دریافت فایل
 صوتی(mp3)   تصویری(wmv) 

 

هر کی که تو رو، رو سرش داره...
پخش صوتی دریافت فایل
 صوتی(mp3) 


منبع: soutolmajnoon.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد